Nu är det äntligen dags efter lång längtan. Göteborgskliniken slår upp dörrarna för alla patienter och står redo för att hjälpa er. Vår vision är enkel, din hälsa är vår prioritering.

Göteborgskliniken är en privat läkarmottagning som fokuserar på hälsa och preventiv vård. Det innebär att vi vill tidigt identifiera riskfaktorer och kunna hjälpa dig må bättre. Vårt koncept är speciellt och uppbyggt efter patientens behov.

Vi kommer erbjuda möjligheten för företag och privatpersoner att ta blodanalyser, så kallade hälsokontroller. Med hjälp av hälsokontroller kan vi identifiera riskfaktorer, sjukdomar och förklaringar på symtom. Efter provtagningen kommer man ha möjligheten att boka tid hos läkare för uppföljning om läkaren anser att det finns behov för detta.

Vi kommer att lansera vår IPL/laser inom kort framtid. Där kommer vi fokusera på säker IPL/laserbehandlingar som erbjuder bra resultat. Vi kommer att kunna behandla tillstånd som hirsutism (överdriven kroppsbehåring), synliga kärl och hjälp att öka kollagen tillväxten i ansiktet för att föryngra huden. Alla behandlingar som vi erbjuder kommer att bedömas, behandlas och följas upp av vårdpersonal.

Intygsförskrivning kommer att vara en del av Göteborgsklinikens verksamhet. Dessa kan du hitta under fliken ”medicinska intyg”. Vi förskriver många olika intyg, så som högre behörighet, sjöfolksintyg och fit-for-fly. Men det tar inte slut där. Har du andra intyg som du behöver hjälp med, så tveka inte höra av dig så hjälper vi dig.

Avslutningsvis vill vi välkomna alla våra patienter till Göteborgskliniken på Södra Allégatan 12. Här är din hälsa vår prioritet.